Sunday, June 15, 2014

My Turin guide on Betty Magazine


It's always a happy moment when I come back home and I find a copy of Betty Magazine sitting pretty in my mail box, just waiting to be opened and browsed through. This time I was even more looking forward to it, as the current issue includes my own guide to Turin! It was such a honor for me to show off my beautiful town in one of my all time favorite magazines and I confess that it was a bit hard to narrow my most loved places down to just a few quick tips. If you fancy a weekend in one of the most charming places in Italy while enjoying delicious food, get your hands on a copy of Betty here and happy reading!
*
E' sempre una bella sorpresa tornare a casa e trovare nella cassetta della posta una copia di Betty Magazine che ti aspetta, pronta per essere sfogliata sul divano con una tazza di tè e i gatti vicino. Questa volta è stato ancora più emozionante, perché nel numero di questo mese c'è la mia guida su Torino! E' stato un super onore poter scrivere delle bellezze della mia città per una delle mie riviste preferite e confesso che non è stato semplice compattare i luoghi che amo di più in poche righe. Se state sognando un weekend in una delle città più affascinanti d'Italia, potete procurarvi una copia di Betty qui. Buona lettura!





4 comments:

Hannah said...

Wow how amazing! Congratulations! Such a beautiful article and wonderful photographs also!
dimplesdiaries
x

Francesca said...

Wooooow...!!! Io sto aspettando la mia copia e sapere che ci sei tu sarà ancora più piacevole leggerlo!!! Non vedo l'ora!!! Cara, sono proprio contenta per te!!!
Francesca-lagattafrancesca@yahoo.it

Cat said...

Amazing, congratulations!! Such a beautiful feature! xx

Torino Style said...

Non conoscevo questa rivista ma mi hai fatto subito venire vogli di leggerla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...